vineri, 24 iunie 2016

Bitdefender Power Tune-Up for Android

Nu am mai scris de ceva vreme un articol. 
Recent am descoperit o noua aplicatie realizata de romanii de la Bitdefender.  Power Tune-Up for Android este o aplicatie pentru Android foarte buna care recupereaza spatiu de stocare suplimentar prin eliminarea cache-ul si fisierele temporare inutile de pe memoria interna a smartphone-ului dumneavastra ce ruleaza Android, a tabletei cu Android. Aplicatia face ce zice, dar cand ii dau sa vad ce mananca multa memorie RAM imi apare ca 'se incarca' decat consumul este afisat atat, mai trebuie lucrat la ea.  
Eu am programat-o la cateva ore sa imi optimizeze telefonul. Este o aplicatie destul de utila. Printre putinele gratuite care iti curata cache-ul la ore stabile de unul singur, mai sunt 2 aplicatii  de la Ashampoo, de care voi vorbii in curand (de una din cele doua).

Puteti descarca aplicatia directi din Google Play sau din site-ul Bitdefender

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu