vineri, 24 iunie 2016

Ami Launcher

Launcher-ul ce face perte din Andoid-ul personalizat de pe produsele Gionee, Amigo OS.
Am instalat launcher-ul (lansatorul), pe care inca il folosesc, mi se pare mult mai OK dcat cel cu care  vin produsele Allview. M-am jucat cu el ceva, aproape o luna, imi place faptul ca nu trebuie sa mai intru in meniu, am toate aplicatiile din start pe ecran, doar deblochez ecranul, eu le-am grupat in fisiere (sa nu zica iara unii ca de ce folosesc romgleza :)))) ).

Cand vine vorba de setari, AmiLauncher nu vine cu mari inovatii, dupa cum va voi arata in imaginile ce urmeaza.


Dezavantajele acestui launcher sunt: consuma din baterie mult se mai intrerupe si trece pe cel cu care vine telefonul, este in engleza, deci cei ce nu stapanesc engleza bine vor intampina dificultati.


Imi place ca este simplu, deblochez ecranu  si apar direct apliicatiile, pentru a accesa seetarile lansatorului dati cu degetul de jos in sus in partea de jos a ecranului.

Imi place ca este simplu, deblochez ecranu  si apar direct apliicatiile, pentru a accesa seetarile lansatorului dati cu degetul de jos in sus in partea de jos a ecranului.


Puteti descarca Ami Launcher de la Amigo Team de aici

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu