vineri, 24 iunie 2016

Cheetah Launcher

Am instalat acum 3 zile (cand am facut postarea originala pe Geek Craiova) Cheetah Launcher, pot sa spun ca aceasta aplicatie mi-a imbunatatit experienta de navigare este mult mai pacuta. Este mai rapida, se misca mai fluid. Are ca mai toate Launcher-eleoptimizator pentru memoria RAM.
Celebrul launcher cu care vin telefoanele si tabletele de la Allview se opreacand iti era lumea mai draga din functionare si se mai bloca, nu atat de des ca al altor posesor de gadget-uri Allview, asa ca am zis sa remediez din timp problema. Launcher-ul (lansatorul, acum imi venii echivalentul in tomana :))) ) are mai multe  aplicatii decat  cele prezentate.
Unele chestii le-am gasit dupa ce am facut aceste poze. Ce imi place la lansatorul acesta este faptul ca poti instala diverse  teme pentr a-l personaliza putin (am precizat si in articolul anterior acest lucru).

Daca nu instalezi jocuri performante, nu observi ca am doar 1 GB RAM. Androidul este mult mai  responsiv, facand placuta navigarea in meniul sistemullui de operare, fara lag-urile (blocarile) ocazionale. 




0 comentarii:

Trimiteți un comentariu